Subject: FW: 23024 - Hoburaua ja a Teeääre sidekanalisatsiooni projekteerimine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 12:48:52 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/2157-10

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 26, 2024 11:36 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: 23024 - Hoburaua ja a Teeääre sidekanalisatsiooni projekteerimine

Tere

Kirjutan seoses meie kõnejärgsele vestlusele projektiga 23024 – Hoburaua
tee ja Teeääre sidekanalisatsiooni projekteerimine.

Palume uut kooskõlastust projektile seoses projekteerijate vahetustega
jäetud vana informatsioon plaanidele.

Eelnevalt oli projekti tellija Radionet OÜ, kuid õige projekti tellija on
Rednet OÜ.

Projektil muudetud ainult tellija andmed, muus osas jäi projekt samaks.

Projekti materjalid manuses.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.